Toch nog wat nieuws

6 juli 2012 - Torremolinos, Spanje

Hoi beste blogbezoekers,

graag deze update:

Vandaag werd bij Lennert een breukje vastgesteld in zijn grote teen (restant van partijtje beachvoetbal van gisteren), Lennert zit ondertussen vanaf de teen tot net onder de knie met een plaaster opgezadeld, dus het zwemmen is voor hem helaas gedaan (alsook het KSA kamp waarnaar hij zou vertrekken enkele dagen na de stage) Echt brute pech dus, maar we leven allemaal met hem mee. We hebben hem gevraagd of hij niet liever naar huis wenste te gaan, maar Lennert verkoos toch te blijven. Taaie dobber !

Vandaag verliep verder alles gesmeerd, tijdens de droogtrainingheeft iedereen zijn buikspiertjes terug ontdekt, de trainingen liepen vlotjes. Vanavond was er dan de 'beauty farm' voor de meisjes, terwijl de jongens het pokeren en andere spelletjes uitgebreid testen.

't was vandaag een warme dag, zeker 35 graden. Voorlopig geen problemen met verbranden, maar morgen zal er duchtig gesmeerd moeten worden wanneer we naar aqualand gaan. Gelukkig komen we tijdens de lunch even naar het hotel (om te eten), zodat we toch even uit de zon kunnen.

Dit was het voor vandaag, we hopen nog steeds op een snelle oplossing voor de wifi, zodat de verslagjes (die ondertussen op stick staan) kunnen doorgestuurd worden.

Groetjes,

Serge

1. Ineke en ludo:
    6 juli 2012
    wat is dat toch met die tenen bij mzva de ene is nog niet genezen of er is er weer al een andere gebroken nu toch veel beterschap voor lennert .

groetjes ineke
  2. Lutgarde en Daniel:
    6 juli 2012
    Toi,toi Lennert met je gebroken teen en aan al de andere zwemmertjes en trainers nog veel plezier en trainingszweet toegewenst. Geniet van het heerlijke warme weer want hier is het niet zo denderend goed.