Groepsfoto's

9 juli 2012 - Torremolinos, Spanje

Beste bezoekers,

na een loodzware ochtendtraining (weerstands PLOP training) , en een namiddag UC werden de groepsfoto's genomen, en alle frustaties op de trainers uitgewerkt, die dus met een nat werkplunje de UC konden leiden (want dat krijg je als je als trainer door een bende waanzinnige zwemmers in het zwembad wordt gekegeld). Waarschijnlijk was dat de dank omdat ik ervoor had gezorgd dat dit stelletje gekken van de 10m hoge duiktoren mochten springen . (filmpjes en foto's als bewijs van sommige "gillers")

Ondanks de loodzware trainingen gisteren en vandaag viel het lichamelijke leed goed mee. Buiten wat stijve schouders en bicepsen zijn er eigenlijk geen zware problemen.

Morgennamididag hebben we onze strandactiviteit, waar we het spel één tegen allen zullen spelen. De rustnamiddag zal wellicht voor iedereen wat welgekomen zijn.

Morgen meer (door de zwemmers)

Groetjes,

Serge

1. Ineke en ludo:
    10 juli 2012
    hoi hoi iedereen, mooie foto's van onze stagegangers die na al die zware trainingen nog kunnen lachen.Nu nog een paar dagen afzien en dan home sweet home.(kop op kimberly) het is bijna gedaan en troost u het is hier maar 17 graden vandaag als het dan nog droog is of niet dat is ook afzien.toi toi nog .

groetjes ineke en ludo