Dag 9 en 10

9 juli 2012 - Torremolinos, Spanje

Dag 9

De dag begon zoals gewoonlijk om half negen, dan een ontbijtje en daarna een training. Vandaag was de eerste wv die volgens serge zijn voorspellingen bij iedereen slecht zou gaan. Toch viel het voor de meesten redelijk goed mee. Na de training werd er afgesproken dat we om 3 uur terug zouden zijn in de lobby om naar het strand te gaan zodat we daar onze vrije middag konden door brengen. Eens op het strand speelden we 1 tegen allen dat Jochen , Stefan en Johan voor ons hadden gemaakt. In het terug gaan hebben we veel tijd gekregen om langs de winkeltjes te gaan en om cheape ray bennis te kopen.
Als avond aciviteit was er een miss en mister verkiezing voorzien die Stefan Fuchs en Jennifer Dierckx met glorie hebben gewonnen.
Tijd voor de kleintjes om te gaan slapen en voor de grote om bloemetjes buiten te zetten. Maar met mate natuurlijk.
Dag 10 was zoals alle andere dagen, opstaan om half 9 dan naar het ontbijt , klaar maken voor het zwemmen en om 10 uur klaar staan in de lobby om te vertrekken naar het zwembad, tijdens de training waren er weer een aantal emotional break downs maar we hebben er ons weer moedig door getrokken. Weer in het hotel hebben we gegeten, rust genomen en weer vertrokken naar het zwembad om daar weer te sterven, en te herrijzen , weer naar hotel  gaan om dan te eten en te gaan slapen. Als avond activiteit was er voor de kleintjes Beauty farm.