Bijna vertrokken :-)

30 juni 2012 - Brasschaat, België

Binnen enkele uurtjes vertrekken we op onze stage. Wellicht liggen de meeste atleten al keurig onder de wol en denken meerdere mama's (en papa's) al na over hoe ze de grote leemte door de afwezigheid van zoon of dochter kunnen opvangen. Mogelijk na een stressy inpaknamiddag (avond)

Ons zal het eigenlijk niet echt een zorg zijn, want wij vertrekken voor 13 dolle zwemdagen richting zon, met supertrainingen en dito ontspanning en groepsactiviteiten. Veel tijd om papa of mama te missen zal er niet zijn.

Beste ouders, supporters, af en toe een reactie op een berichtje zal jullie door je kroost zeker in dank afgenomen worden.

Wordt vervolgd...

Grtz

Serge

1. Anke:
    1 juli 2012
    Hoi hoi,

Leuk om te horen dat jullie goed zijn aangekomen. Voor ons een hele korte nacht. Amuseer jullie, goed zwemmen en goed supporteren vanavond.

Anke en Carl
  2. Lutgarde en Daniel:
    2 juli 2012
    Problemen met de blog?
  3. Bie:
    3 juli 2012
    We zijn blij dat jullie goed zijn aangekomen. Het weer zal zeker ook wel meevallen. Veel zwemplezier voor iedereen daar.
    Groeten voor Mara en Stijn.
    Tante Bie
  4. Vanessa:
    3 juli 2012
    het zal jullie zeker een zorg wezen dat het hier af en toe eens wat drupt. hopelijk heeft iedereen nu een deftig bedje ??
    geniet ervan en vooral goed trainen.
    grts
    Vanessa